nedeľa 16. apríla 2017

USA je Landon Donovan pripúšťa hnev Jürgen Klinsmann počas Svetového pohára

Hodiny pred jeho finálnu hra pre USA, Landon Donovan sa nesnažil skrývať svoju zlosť na manažérovi, Jürgen Klinsmann, za vynechanie ho zo Svetového pohára v roku 2014, povedal: "Stále viem, mala som tam byť."

tvár amerického futbalu po viac ako desať rokov, Donovan bol počítal ďalej do svojho štvrtého svetového pohára.A potom po tréningu na Stanford Stadium 22. mája, Klinsmann zavolal 32-ročný vpred a povedal mu, že nemal v úmysle Brazílii Donovan bol ohromený a rozvášnený.

"I keď nie súhlasíte s rozhodnutím a stále viem, mala som tam bol, to bolo tiež dobré, aby som povedal, viete čo, to nie je vždy ís ť svojou cestou, "povedal. "A to trvalo, než aby som si na toto miesto. Som človek. Mal som po niekoľko veľmi skutočné emócie. Ale po chvíli som povedal:, Možno je to bude dobrá vec '. A ja by som nemal príležitosť k rastu, ak by sa stalo.Určite vyrástol oveľa viac že sa tak stane, než keby som išiel do Svetového pohára a hral tam, a týmto spôsobom sa môžete veľa naučiť od neho.

"Mal som možnosť cítiť, čo si ostatní hráči sa cítil vo svojej kariére.Mnohokrát, keď som urobil tím Bola som tak šťastná za mňa, že som zabudol na človeka, ktorý dostal rez, takže prvýkrát to akosi dal, že pred mojím tvárou. "

" tri, štyri mesiace pred, ak sa niekto opýtal, či by sa stalo dnešný deň, tak by som povedal, že ste sa zbláznil a že si blázon, "povedal Donovan. "Dám všetky zásluhy na Sunil [Gulait, prezident Spojených štátov futbalovej federácie] na lepenie so mnou cez niektoré tvrdé rozhovory a poch openie toho, čo bolo dôležité a robiť to stalo.

" Verím, že sa jedná o deň, kedy som si zaslúži.Verím, že je to deň, kedy si moja rodina zaslúži všetky obete, ktoré urobil. "Ľudia zabúdajú, že pre tých z nás, ktorí neboli vybraní v lete v Brazílii, to nie je len ťažké Pre nás je pre naše rodiny ťažké, "povedal. "V mnohých prípadoch naša rodina mala túto úžasnú dovolenkovú cestu celoživotného plánovania, a to bolo vzaté z nich."

Na otázku, aký je jeho vzťah s Klinsmannom, by všetci Donovan povedali: "Vieš." Trvalo mu chvíľu prijať Gulatiho ponuku svedectva. "Myšlienka, že sme sa v tomto prostredí znova nezdávali všetko, čo by bolo príťažlivé v tom čase," povedal Donovan. "Ale na konci dňa som sa pozrel na veľký obraz a uvedomil si, čo to môže byť zvláštny deň.Je to skoro ako, ak vám záleží veriť tejto veci, v mnohých ohľadoch je to malo byť. Myslím, že to nie je náhoda, že je to 10-10 dnes. "


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára