piatok 27. júla 2018

Čumte, a cél, Sykora kiabált be a kazánba. Majd belerúgott a sarokban, és Slavia élvezte

Volt egy előérzetem, hogy jött ki tökéletesen. Jan Sýkora 89 perc múlva a szögletet üvöltött a kazán Slavia Pilsen kapu, hogy meg fog jönni, és Slavia szerez gólt. És ez történt - tette nacentroval ballon és Michal Frydrych fej döntött. „Azt hiszem, fontos lesz nyerni," nevetett a mérkőzés után a Pilsen (1: 0) Slavia középpályás, különben Westbohemian őshonos és az ember télen ő is kap Viktoria.

Ez a legértékesebb díjat a karriered?
„nehéz azt mondani, hogy megy, mint ez. Örülök, hogy megnyerte, ez egy fontos meccs. Mi dobojovali végéig le, és http://www.colourlovers.com/lover/kabober sikerült nyerni.Azt hiszem, ez nagyon fontos lesz a győzelem. „

véljük, amíg az utolsó pillanatban, hogy sikerül gólt?
" Ha én nem hiszem, hogy lett volna kárba a pályán . Ha sarokba nekem pořvávali fiúk északi lelátó (Slavia rajongók kazán - Ed. Ed.), Úgyhogy hozzájuk fordult, és azt mondta, Čumte, most a cél „, és ott ültem. Aztán rájuk nézett, és azonnal kiabálni kezdett. Mindannyian nevettünk, ez nagyszerű. "

Hívás kazán felé abban a pillanatban, csak a hecc kedvéért?
" Csak éreztem. Tudtam, hogy ott esik. Az a tény, hogy mi a végén a második felében ment, volt némi esélye.Úgy éreztem, hogy ez lenne az ilyen vygradování, ezért azt mondtam a rajongók, és örülök, hogy ez megerősíti. „

https://www.prestashop.com/forums/profile/1491035-kabober/ Hogyan rajongók reagált?
" Elkezdtünk több sikoly, taps és jókedv. Örülök, http://www.wikidot.com/user:info/kabober hogy dolgozott ki ilyen módon. https://www.intensedebate.com/people/kabober1 Néha van egy előérzete. Nem tudom, hogy mikor utoljára működött, néha csak úgy érzi, emberi. „

Az egyik az most kovácsolt slavista?
" Örülök, hogy a rajongók vette az ő, esetleg az ilyen előadások folytatódni fog. De ha kovácsolt szlavisztika, akkor hagyja ki később. „

valaha pályát nagyobb ováció, mint után szereznek?
" Valószínűleg nem. De itt van egy keret minden játék, örülök, hogy a rajongóink, mint ez, amíg az utolsó pillanatban, és felesége, így magukra a figyelmet.Ez segít nekünk "

Az Ön racier, hogy a győzelem jött ellen Pilsen, honnan jöttél?
" Azt hiszem. De értékelem a győzelmet, mint én értékelem Pribram. „

Tudta, hogy van egy na gyobb ösztönzést akkor pilseni dühösek, ha a tél, úgy döntött, hogy a Slavia?

„egyáltalán. Ez számomra, Pilsen őrült, ez a dolog. Nem érdekel. "

Tehát Ön úgy döntött, a jobb csapat?
" Azonnal tudtam. Mielőtt az érkezés találkoztam edzők és kezelésére, és tudtam, hogy ez lenne a jó lépés. Örülök, hogy ez most megerősítést nyert. "

segített sokat kizárási Pilsen Radim Reznik?
" Azt hiszem, igen. Mindig jobban játszani ellen ten, mint ellene tizenegy.Kor, amikor az elején a második felében toltuk Pilsen és volt fölényben. Kizárva, hogy még fokozódott, ez segített nekünk.


https://asknature.org/members/kbober/

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára